zondag 9 juli 2017

DT SomeOddGirl- Make a Splash!

Hoi allemaal,

Wat een heerlijk weer vandaag.
Deze kaart is wel van toepassing, de waterpistolen zijn hier ook al uit de schuur gehaald.
Mijn zoon staat dan heerlijk zijn vader stiekem op te wachten , en dan attack !!! haha.
Moet kunnen , droogt zo weer.

Vandaag heb ik voor jullie een heerlijk zomers kaartje van SomeOddGirl.
Het afdrukje is vanaf 7 juli een Promo bij Kit and Clowder op Facebook.

HIER kun je de Challenge vinden.
SomeOddGirl geeft deze digi voor 1DOLLAR weg , super gaaf toch.

Ik ben er ook heerlijk met deze leuke digi aan de gang gegaan , WaterFun heet deze digi.


Het papier is van BoBunny , heerlijke oranje ,blauw,gele en groene kleurtjes.
Bij de Action had ik gekleurd ijstokjes meegenomen , staan toch zo leuk hierbij.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de TansaiGambi, wat stickles stardust op de waterstralen gesmeerd.


Verder wat gaas, leuke zonnetje stans ,papieren doilly en wat Nuvopearls drops gebruikt.

Doe gezellig mee bij de Challenge van Kit en Clowder, en vergeet niet je mooie kaarten ook op onze groep te plaatsen, trouwens wij hebben ook een Challenge lopen (alles mag de twist is waterkleuren /groenblauw. Wel een vereiste is dat je een SomeOddGirl digi of stempel gebruikt.

July Challenge

Veel succes allemaal
XX Christa


2 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

Wat is dit lekker zomers heel erg mooi groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.